Nyårsafton 2013/14
Igårkväll var det dags för nyårsfirande här hemma! Jag skulle egentligen ha jobbat natten, men blev ombedd att jobba idag i stället, så planerande sattes igång i slutet på förra veckan!
 
M:s bror och min kusin kom hit på nyårsmiddag, vilken inleddes med krustader fyllda med skagenröra samt en fördrink av Passõa och juice.
 
 
Uppklädda blev vi med förstås, det är ju bara nyår en gång om året! Juno fick ha en av sina julklappsklänningar, och Meja matchade lite i en "gammal" tröja och kjol, och glittriga strumpbyxor såklart! Jag köpte mig en klänning på REA:n på KappAhl häromdagen, så den fick det bli för mig.
 
 
Lite dricka, prat och matlagning senare var det dags för varmrätten - plankstek på nötytterfilé, med baconlindad sparris. Supergott!!
 

MarioKart, efterrätt och raketskjutning blev det också innan kvällen var slut. Meja höll sig minsann vaken kvällen ut, och efter midnatt skulle hon kolla på Emil, så halv 2 somnade hon till slut!
 
 
Gott Nytt År kära ni! Jag hade en superkväll :)
Blöjbudet

Blöjor,barnmat,välling mm ,direkt hem tilldörren med hemleverans över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR.

www.blojbudet.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress