Virrpannan Sussi
Alltså jag måste verkligen göra något åt min hjärna. Transplantation någon? 

Igårkväll när jag satt på bussen till jobbet blev jag medveten om att jag glömt både passerkort (som jag även använder för att logga in i datorn) och nyckel till skåpet hemma, eftersom jag struntat i att ta med väskan jag brukar ha med. Lite panik sådär, men det löste sig ändå till sist med hjälp av kollegorna. 

Men så i morse på bussen hem, efter att även ha jobbat över en halvtimme på morgonen, kom jag på att inte eller nycklarna hem var med. Panik igen. Kontakt med bror som fick lämna nycklar till mig utanför skolan, och jag fick sedan hem till dem för att hämta extranyckeln. Slutade med att jag kom i säng nästan en timme senare än jag skulle gjort om jag åkt direkt hem. 

Vet ni vad det värsta var? När jag väl kom hem var det olåst då M sett att jag glömt nycklarna hemma... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress