Vart tog åren vägen?!
Alltså på riktigt. Alla "små" omkring mig håller plötsligt på att bli så stora. Samtidigt som det känns som att jag inte blir äldre... Lillebror slutade grundskolan häromdagen, och fyller 16 idag - vilket det ändå inte känns som hemskt längesedan jag själv gjorde. Det var ju "bara" 10 år sedan när jag tänker efter, alltså lika länge sedan som jag levt när han föddes. Men 10 år?! Hur kan det gå så fort?!
 
Och lillasyster ska redan börja högstadiet, och Meja, hon fyller fem år snart. Förstår ni, jag har ett barn som fyller 5 år, som ska börja skolan nästa år! Jag vet inte vad som hände, jag bara följer med. Det är faktiskt nästan lite läskigt ibland.
 
Sedan jag gick gymnasiet och tog studenten var det ju i alla fall inte så längesedan, något år eller så?! ;)
 

Jag som 18-åring. Förra året. Eller så.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress