Fredagskänsla
För en gångs skull har jag riktig fredagskänsla i kroppen idag! Beror nog lite på att vi är lediga både jag och M i helgen, vilket inte händer så ofta. 


Jag var och hämtade barnen när jag vaknat idag, och kände att jag var sugen på att hitta på något. Så när badet öppnade tog jag med dem och gick dit. Superkul tyckte båda! Meja förvånade mig genom att nästan kunna dyka och Juno klättrade på kanten och hoppade och hade sig, trots att det var längesedan vi var där nu. 

När vi kom hem fixade vi fyra varianter av PulledPork-burgare av förra veckans rester som legat i frysen sedan dess, och avnjöt dem till Madicken på Junibacken. Nu sover barnen sen ett tag och jag ska sätta mig i soffan och läsa bok medan M spelar TV-spel :-) lugnt och mysigt! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress