Glass-utflykt
Idag när jag hämtat barnen tog vi en liten utflykt till stan och Glassiären, premiär för i år. Dessa ljuvliga våfflor! Mums! Meja valde glass med violsmak, Juno nougat, och jag dumle + mjukglass. Lillasyster fick vi med oss också, hon var inte så svårövertalad ;) 
Carro

Du som tränar mycket så.. Behöver lite råd :)
Jag sprang för första gången sen jättelänge tillbaka i söndags. Å efteråt fick jag sjukligt ont i höfterna. Typ vid "gångjärna". Kan de bero på att kroppen blev utsatt för nåt den inte gjort på länge?
Dåliga skor och dåligt underlag?
Eller är de nåt fel på dom tror du?! Hade aldrig ont innan jag fick barn. För då spelade jag fotboll minst 4 ggr i veckan.

Svar: Skulle tro ovanan, men fortsätter det borde du kolla upp. Men som du skriver är skorna väldigt viktigt! Och stretcha höftböjarna (där jag förstår som att du har ont) genom att stå med ett ben fram och ett bak, lite böjda, sedan "jucka fram" höften ;)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress