Skoldag
Som sagt är jag i Stockholm eftersom det var terminsstart idag, så i morse var det bara att pallra sig upp hyfsat tidigt och göra sig klar. Hoppsan vad snabbt det gick utan barn att fixa, var färdig i ordning och hade ätit frukost här på mitt hostel efter bara 40 minuter. Var bara att bege sig mot tåget mot Huddinge och Karolinska. 


Dagen har varit ganska intensiv, lite kursintroduktion och information om praktiken på morgonen, och sedan två timmars föreläsning om amning och efter lunch tre timmars föreläsning om vaccinationer. Jisses så trött jag var i slutet! 

Nu är jag tillbaka på boendet sedan ett tag, ligger i sängen och tittar på tv, ska snart ta mig en dusch, äta middag och sen fortsätta med detta. Lugn kväll för att ladda för morgondagen och att kurera förkylningen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress