Födelsedagsfirande & Londonresa
Igår när jag vaknat var vi iväg och firande M som ju fyllde år i fredags, och hans mamma som faktiskt fyllt 50 i helgen. Vi bjöds på god mat och det serverades massor av fika eftersom jag gjort julcupcakes och hade med havrerutor med nougat från frysen också, och de hade lussekatter och äppelpaj, och M:s syster hade gjort tryfflar. Haha, det blev rejäl buffé!
 
 
Och så till 50-årspresenten då. Ett pussel...
 
 
Vi ska minsann åka till London! Allihopa - vi, M:s föräldrar och hans syskon med respektive och nya lille bebisen. Det ska bli superkul. Jag var i London som 15-åring när jag var på språkresa och har sedan inte varit där, och storstadssemestrar överhuvudtaget är en liten bristvara känner jag. Så det ska verkligen bli roligt! Och svärmor blev superglad. Och överraskad...
Ämma

Åh så roligt med massa firande! Och London såklart! När vankas det resa dit?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress