Lekland
Det har blivit väldigt nedprioriterat med lek med barnen på sista tiden - tyvärr - på grund av köket. Jag och M var lediga båda två igår och fick som vanligt greja där hela dagen för att få något gjort. Nu är det i alla fall äntligen bara kakel och socklar kvar! 

Men idag minsann, bestämde jag att det fick bli barnen som gällde. Så efter vi hade plockat undan lite och så i morse och ätit lunch åkte vi mot Leklandet! Tre timmar uppehöll vi oss där med rutschkanor, bollhav och klättring. Ljuvligt att se dem så glada! Meja vågade först inte alla åka den jättebranta röda kanan, trots att jag försökte förklara att hon visst tycker det är kul när hon väl åkt. Jodå. Behöver jag säga att hon åkte ca 15 gånger när hon väl provat?! 


Väl hemma började vi med maten och mös i soffan, innan M kom hem och jag stack och tränade. Bra dag! (Att det var kaos och skrik från alla vid nattning som vanligt kan vi tänka bort va?!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress