En ledig ledig dag
I torsdags var jag och barnen lediga från jobb och förskola, och jag bestämde mig för att vi skulle vara riktigt lediga och hitta på någonting kul. Vi tog det lugnt hemma på morgonen och en bit in på förmiddagen, sedan tog vi bussen in till stan och åt en gud lunch på Kevins pannkakor. Det var första gången jag provade stället (Meja var där med fsk förra veckan), och jag var nöjd! Väldigt god var min pannkaka med "mat"-fyllning som kostade endast 55:- inkl. dricka, och barnens söta pannkakor kostade 45:- inkl. dricka. Lagom för en lunch tycker jag!
 
 
Efter den goda maten passade vi på att njuta av finvädret i en större lekpark i stan. Nöjda barn och jag fick både leka lite och njuta i solen en stund. Känns som sommar-feelingen börjar komma nu äntligen, med värmen såklart!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress