Kreativitet och Mindfulness
Jag såg på Instagram att en gammal klasskompis hade köpt denna boken, och kände att det är något för mig! Beställde den och igår kom den. Kreativitet och Mindfulness heter boken, och är en "målarbok för vuxna". Alldeles perfekt då man ska slappna av en stund och vill tänka på ingenting, med olika mönster att färglägga. Jag har lite svårt att sitta och bara göra och tänka på absolut ingenting, så då är ju något sånt här helt perfekt. Lite kul dessutom! 


Jag och Meja började på varsin sida igårkväll redan, hon tyckte minsann med att den var rolig och vill ha en egen 😉 


Nu på morgonen blev jag färdig :-) Meja gjorde klart sin redan igårkväll. 

Jag mår i alla fall bättre idag, och nu ska jag och barnen ta och städa bland deras kläder. Det behövs verkligen! 
Petra

När du måla i mindfullness målaboken, vad använde du då för pennor? Gick som igenom så det syntes på andra sidan eller hur funkade dom?

Väldigt tacksam för svar :)

Svar: Jag använder en sorts typ tunna pennor som är lite som tusch fat med hårdare spets. Haha, svårt att förklara ;-) Det går inte igenom med dem. Kan synas lite svagt igenom om det blir mycket färg på ett ställe, men inte så att det går igenom helt. Är ganska tjocka sidor i boken. Har även provat att måla med färgpennor i (såna som är som blyerts, fast färg), är kul att variera lite då det blir ganska olika intryck eller så av bilden beroende på färg =)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress