En tripp till Polen...
På vår konfirmationsresa var vi i Polen några dagar. Vi besökte bland annat ett gammalt koncentrationsläger och "turistade" lite genom att besöka kyrkor m.m. Min bild av Polen då var nog - fattigt, smutsigt och lite "gammalt". Dessa fördomar lever nog lite kvar, men på sista tiden har jag varit sugen på ett nytt besök. Dels har vi färjan så nära då den går härifrån Karlskrona, och dels verkar det finns mycket kul att hitta på då man kommit i land i Polen. "Rivieran" i Polen ska ju dessutom vara fantastiskt fin sommartid, så en tur dit kanske hade varit något? Om inte annat för att ändra min bild sedan mitt senaste besök.
 
Är ni också sugna på att prova på Polen? Lite billigare blir det dessutom med koden BLOGGPOLEN.
Erbjudande: 25% rabatt på Prova på Polen, t/r Karlskrona - Gdynia inkl del i hytt. Stanna upp till 3 nätter iland. Uppge erbjudandekod BLOGGPOLEN för att erhålla rabatten. Rabatten avser inte miljötillägg. Boka i perioden 24/4-30/06  och res i perioderna 24/4-30/06  samt 1/9-6/12.
 

Anledningen till detta plötsliga Polen-inlägg är att man just nu kan tävla med Stena Line om att få åka till Polen med Bloggbussen. Det hade varit en fantastisk tripp för mig och Mejan! Och hela familjen för den delen... Massa kul att hitta på i ett par dagar, och träffa trevliga människor.
Klicka på badgen nedan för att komma till tävlingssidan:
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress