Bootcamp sista veckan
Ja, tro det eller ej, men nu har 6 veckor gått. Det har gått så mycket snabbare än jag tänkte mig i förväg, och det där att jag inte ätit något godis, chips eller dylikt de senaste 6 veckorna har jag faktiskt knappt kännt av.
 
Veckan har varit bra - igen - och maten har flutit på. Jag får lite dålig känsla i kroppen ibland vad gäller maten, trots att jag ligger på en bra nivå, men jag tror det är lite psykiskt för att jag inte vet alls hur det har gått vad gäller kroppssammansättningen de senaste veckorna, så jag tror att det ger med sig när jag väl gjort vägning & mätning nu i början av veckan. Jag tänker mig i alla fall att fortsätta likadant ett tag till, eftersom det inte har känts jobbigt eller som ett problem. Kanske lite friare då man är bortbjuden eller så, och inte väga och greja med maten varje dag. Tror man kan bli lite störd av det efter ett tag... ;-) Bara jag fortsätter hålla hyfsad koll på portionsstorlekarna och lite proportioner så tror jag det blir bra! 
 
Veckans träning har blivit lite lugnare än de tidigare veckorna, tack vare att jag kände mig lite som att jag skulle dra på mig en förkylning i söndags och början av veckan, men helt okej i alla fall! Gympass på måndagen och tisdagen, yoga på onsdagen, CWC-pass på torsdagen och efter vila fredag och lördag blev det ett CWC-pass även igår. Fick även till ett par promenader förra veckan, vilket också varit ett mål! Ikväll kör vi sista bootcamppasset!
 
 
 
 
Lite mer utförlig utvärdering om bootcampen kommer när jag vet hur det gått på både vägning och mätning samt prestationstesterna. Och när jag hunnit landa lite. Ni som är intresserade kommer även få en fullständig rapport över mat och träning dessa veckorna :-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress