Bootcamp vecka 3
Halva tiden har redan gått på bootcampen, och ärligt talat har jag inte egentligen känt att det är jobbigt. Faktiskt så känner jag mig snarare piggare än vanligt. Egentligen är det inte så hemskt mycket jag har ändrat på från i vanliga fall, mer än att jag äter lite mindre portioner och är mer noga med att äta var tredje timme hela tiden. Som jag skrivit om tidigare har jag även börjat äta mer när jag jobbar natt. Jag märker nu när jag räknar kalorier att jag har ätit alldeles "för mycket" tidigare. Jag gillar mat lite för mycket och är väldigt bra på att ta om. Sen har jag ofta svävat ut lite på helgerna, för "det gör ju inget" om man sköter sig i veckorna. Men jag har fått upp ögonen lite nu när jag räknar och håller koll - det kan bli väldigt mycket kalorier på en helg om man gör så hela helgen. Självklart tycker jag att man ska "få" unna sig ibland, men dessutom känner man sig faktiskt piggare och friskare utan allt socker och skit. Det räcker kanske med ett till två tillfällen i veckan? I stället för hela dagar... 
 
Jaja, det blev ett långt inlägg om något annat än tänkt. Träningen förra veckan summerar jag med 5 pass. Gym på tisdagen, bootcamppass på onsdagen, gym på torsdagen, bootcamppass på fredagen och CWC-pass på lördagen. Riktigt roliga bootcamppass har det varit! 
Maten har också gått bra, inga större utsvävningar mer än lite fullkornsciabatta igår - och det ser jag inte som något fel så länge det finns "plats" till det och sammanlagt på dagen blev det bra ändå. Bra vecka! 
 
Jag gjorde en halvtidsscanning förra veckan på CWC med en nu vägning och så. Himla nöjd! Resultaten väntar jag med tills veckorna är över, då ska ni få veta... 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress