Träning vecka 13
En bättre vecka matmässigt än på länge, och också en rätt så bra träningsvecka! 

Måndag: Vila
Tisdag: Intervallträning 30 minuter. Tiden rann iväg innan jag skulle jobba natt, men kom ut en halvtimme i alla fall och sprang. Sprang intervaller efter musiken jag hade i öronen.
Onsdag: Styrketräning för underkroppen från Styrka för kvinnor, steg 2, samt 60 minuter yoga gruppträning. Återigen galet med träningsvärk efter underkroppspasset. Tycker jag brukar köra hårt när jag styrketränar men tydligen inte, för oj vad jobbigt (och bra!) detta är. 
Torsdag: Styrketräning för överkroppen från Styrka för kvinnor, steg 2. Kände mig ganska stark! 
Fredag: Vila 
Lördag: Vila (lite armhävningar)
Söndag: Lugnt löppass 60 minuter. Det börjar verkligen bli dags att få upp längden på löppassen lite inför Göteborgsvarvet, så 8,7 km i alla fall skrapade jag och svärmor ihop. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress