Vi ska till Cypern!
Jag har ju glömt berätta att vi ska åka till Cypern i år! Det har varit bokat ganska länge nu. Mamma fyller 50 (eller 25...) i år så i slutet av sommaren ska vi åka dit tillsammans med dem. Det ska bli superkul! Det var väldigt längesedan jag var utomlands nu, senast var när jag och Meja var med mamma o Co. i Egypten 2011.
 
Resan till Cypern blir en riktig charter med Fritidsresor, på ett av deras Blue Village-hotell, med all inclusive, barnklubbar och hela kittet. En vecka med ordentlig avslappning med andra ord! Inte bara kanske, för jag och lillasyster har tänkt oss att göra en liten träningsresa av det hela också, det finns ju ändå gym på hotellet. Och att springa på morgonen är något jag tycker om att göra när jag är iväg! Perfekt sätt att se sig omkring!
 
Vi kommer bo på hotellet Aenas Resort & Spa by Atlantica, som ligger på Nissi Beach. Det ser superfint ut på bilderna och är nyrenoverat i år. Det blir sol och bad på stranden och den stora poolen, kanske någon utflykt och lite barnklubbar (Bamseklubb för Juno och @611 för Meja som växt ifrån Bamse) för barnen i den mån de vill. Barnen längtar som tokar och Juno pratar nästan varje dag om att vi ska träffa Bamse när vi åker till Cypern, vad hon ska säga till Skalman om han är där o.s.v. Lite synd att man inte längre kan förboka Bamseklubb och få hem väska och sådär tycker jag, det var rolig förberedelse för barnen. 
 
 
Åh vad jag längtar efter sol & värme! Den får gärna komma här hemma snart. För vi har ju faktiskt en hel sommar på hemmaplan med några veckors semester att njuta av innan det bär av till Cypern. Skönt att ha det i reserv om sommaren här hemma inte visar sig från sin bästa sida...
Veronica

Åh vad härligt! Cypern är verkligen mysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress