Klinikfest
I fredags var det dags för klinikfest med jobbet. Det hade laddats i många veckor med diskussioner kring kläder och annat, det var nämligen ett tema på festen - Wild West! Festkommittén hade verkligen gjort ett bra jobb, och det blev väldigt lyckat! När jag hade lämnat Meja på baletten på eftermiddagen gick jag och Juno upp till en jobbarkompis för att göra mig i ordning och för lite förfest. M hämtade sedan upp henne och vi begav oss iväg mot festen. Den inleddes med fördrink och tipspromenad med typiska barnkliniksfrågor. Vi vann inte. Tyvärr. Men tyckte vi hade svarat bra på frågorna ändå!
 
Kvällen fortsatte med tacos och med massa skoj. Bland annat dansade ledningen och läkarna linedance. Jag bjuder på de bilder jag vågar, resten får jag helt enkelt behålla för mig själv och mina arbetskamrater :-)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress