Mitt 2015 - Juli till September
Juli
 
Semestern fortsatte. Vädret var sådär, men det blev varmt några dagar och solen tittade fram. Då passade vi förstås på att hänga på stranden, mest på Trummenäs. Jag genomförde årets stora mål - Kustjagaren, vi tog oss igenom! Förstås besöktes lite uteserveringar och sådär också, och vi var på marknad. Och så tog ju semestern slut också. Meja fyllde ju 6 år och barnen spenderade två veckor med lillasyster innan fritids & förskola drog igång igen. Och så var barnen med mamma o Co. på Kolmården! Barnen hade även lite minibarnkalas här hemma, och sprang Karlskrona Barnlopp.
 
 
Augusti
 
 Vi bjöds på cirkus i trädgården och barnen födelsedagar firades gånger flera på olika håll, bland annat med släktkalas här hemma med smörgåstårtor och Frost-cupcakes. Meja började på fritids och äntligen i skolan, som hon hade längtat! Jag och barnen bakade och hade oss, och jag hade överlag en väldigt bra period med barnen låter det som i bloggen ;-) Juno fyllde år och hade sin födelsedag på Barnens Gård, och jag också och bjöds då på efterjobbetfrukost hos mamma och de. Jag började med LCHF för att se om det kunde hjälpa mina magproblem med uppblåsthet och gaser (och kanske även vikten lite på köpet). Jag hade även en utekväll med några jobbarkompisar, och så var vi föräldralediga en ljuvlig vecka och åkte med familjen till Astrid Lindgrens Värld. En barnfri tur till Göteborg för att se Metallica hann vi också med. En månad med massor av kul verkligen!
 
 
September
 
Jag och studiekompisen/kollegan höll våra första HLR-kurser med resten av kollegorna, vilket gick superbra. Vi firade mammas födelsedag och aktiviteterna drog igång igen. Jag & M firade vår 9:onde årsdag jag överraskade mamma med att nästan alla hennes närmsta vänner var med på den makeup-kväll på BodyShop hon fick i present. Vi var med familjen på en tripp till Polen lite för att fira årsdagen, och var supernöjda med det. Och så drog ju BootCampen igång, årets bästa träningsdrag, och slutade då med LCHF då jag kände att det inte hjälpt mig så mycket. Däremot under BootCampen höll sig magen hur bra som helst! Jag och lillebror körde Karlskrona Swimrun som gick bra, och så var vi på skogsutflykt. Och så fotade jag ju månförmörkelsen på jobbet! Meja blev klippt hos frisören också, och även Juno fick färg.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress