Middag & bio

Förra fredagen blev jag utbjuden på middag och bio av världens bästa lillasyster! Vi åt på Biobaren (förstås) och slog till på trerätters. Rullade i princip ut därifrån sen, galet mätta. Det blev lökringar & vitlöksbröd till förrätt, sliders (tre olika burgare) till varmrätt, och milkshake till efterrätt. Tog en med smak av tropiska frukter - gott! Här kan ni läsa om kvällen hos henne.

 

För er som inte provat Biobaren i Karlskrona kan jag meddela att det är väl värt ett besök. Galet gott vitlöksbröd och lökringar (bästa jag provat här i stan) och riktigt fina hemgjorda hamburgare med saftigt bröd. Känns genuint och äkta liksom!

 

Filmen blev Livet efter dig. Och ja, vi grät. Hade jag suttit hemma hade jag nog typ gråtit ögonen ur mig, nu fick man ju hålla igen lite. Med en stor, stor klump i bröstet som resultat. Men sevärd, absolut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress