Dags för allvar!
Sedan jag var med i bootcampen i höstas har jag tyvärr lagt på mig en del kilon igen. En del i muskler tror jag, men även en del fett och jag känner mig inte alls bekväm med mig själv just nu. Träningen har gått ganska bra, men maten sådär. Den mesta tiden har jag väl ätit ganska bra, men har problem med att jag äter för mycket och har svårt att ta det där "lilla" när jag väl ska ta något extragott. Har jag väl börjat en dag så fortsätter jag. 

Påsken, med stora utsvävningar fredag till måndag blev liksom spiken i kistan. Nu ska det bli ordning och reda! Jag tänker köra Lifesum-appen ett tag igen (som under bootcampen) för att få koll på matmängderna, och få en liten extra push till att faktiskt äta bra och lagom. Jag vet ju egentligen hur, men jag är liksom mer tvungen när jag måste registrera in det ;-) 

Dagen idag har varit både god och bra! Min bästa gröt till frukost, proteinrika pannkakor med lite grädde, keso och steviasötad sylt till lunch, knäcke med lite makrill till mellanmål, flankstek med lite klyftpotatis, grönsaker och keso till middag, och så en proteinshake efter intervalllöpning på kvällen. På jobbet till kvällsmat blev det keso med hallon och ett knäckebröd med ägg. Lagom mycket och näringsrik bra mat! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress