Träning vecka 8
En hyfsad träningsvecka! Kändes dock som att ett pass till hade varit bra. 

Måndag: Löpning drygt 4 km samt Styrkepasset från Styrka för kvinnor, steg 1. Började dagen tidigt på morgonen med en joggingtur innan dagjobb. Redan innan 5 var jag ute. Skönt när jag väl var klar, men lite väl mörkt och ensligt ute. Löpningen kändes dock helt okej! På kvällen blev det styrkepass tillsammans med lillasyster, som gick bra. Skönt med lite trevligt sällskap. Grym träningsvärk dagen efter! 


Tisdag: Vila 

Onsdag: Yoga gruppträning 60 min. 

Torsdag: Styrkepass, rygg. Blev aldrig någon träning för ryggen veckan innan, så klämde in det nu i stället. Gick helt okej och hade en del träningsvärk dagen efter. 

Fredag-lördag: Vila (dock skridskor med barnen 55 min i fredags) 

Söndag: Styrkepasset från Styrka för kvinnor, steg 1. Lyckades klämma in ett pass innan vi skulle iväg, vilket var skönt. Gick bra och kände mig ganska stark! Återigen rätt saftig träningsvärk dagen efter. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress