Träning vecka 18
Lite special tack vare kursen i början av veckan, men nöjd att jag fick till träningen fast att jag var iväg! 

Måndag: Styrkepass cirkelträning med egen kroppsvikt, 30 minuter. Körde ett pass på hotellrummet på morgonen innan frukost, med bland annat benböj, armhävningar, dips mot bänk m.m. Körde igenom hela kroppen. Skönt inför att sitta mycket sedan! 

Tisdag: Löpning 5 km, 29.30. Körde återigen ett morgonpass före frukost. Sprang omkring i Lund lite, tycker det är ganska trevligt att springa när man är på nya ställen! Se sig omkring lite! Det var längesedan jag sprang en sån "kortare" runda så jag tänkte att jag skulle testa mig lite och dra på litegrann. Trodde inte riktigt jag var i form för under halvtimmen, framför allt vid den tiden på morgonen, men det gick ju bra! Kändes dessutom ganska bekvämt. 

Onsdag: Styrketräning överkropp. 

Torsdag: Backintervaller. Körde backintervaller i "mördarbacken" tillsammans med lillebror och barnen. Körde först 6 st i den nedre lite flackare delen och sedan 6 st i den övre branta delen. Gick helt okej! 

Fredag: Vila

Lördag: Styrketräning underkropp. 

Söndag: Vila

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress