Höstlov
jag hade turen att kunna planera schemat så att jag blev ledig med barnen tre dagar under höstlovet. Skönt när Meja för en gångs skull inte måste upp till skolan, att faktiskt sova ut på morgonen och inte behöva stressa. Lyxen med att ha "tvättstugeschema"! Att jag sen behövde jobba som en idiot två veckor innan behöver vi ju inte låtsas om... 
 
I vilket fall hann vi med några aktiviteter, även om vi försökte att mestadels ta det lugnt. På tisdagen var även M ledig, och då passade vi på att tillsammans med ett par andra kompisar att gå på bio. Peter och Draken Elliot såg vi, och den var mycket bra! Innehöll lite av varje. På onsdagen körde vi hemmadag, och så på torsdagen åkte jag och barnen in till stan på förmiddagen för att dels fixa nytt pass till mig. Juno fick sedan umgås med sin faster ett tag medan jag och Meja hade lite egentid på Simsalabim! De hade höstlovspyssel där så vi pysslade julkulor. Mycket trevligt! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress