Mitt 2016 - Juli till September
Juli
 
Jag och lillasyster hade fotodag i skidbacken, och vi var på marknader. Jag och barnen var en runda hos pappa och de för lite minisemester. Jag sprang Kustmaran 10 km och lyckades precis ta mig under timmen, och därefter åkte jag mot en fantastisk möhippa med flera av de fina personer jag har omkring mig. Det var magdans, picknick, 5-kamp och tacomiddag. Meja fick vattkoppor och fyllde år och firade födelsedag vid en sjö, och vi tältade i trädgården med vårt nya tält. Lillasyster bjöd ut mig på middag och bio, och till sist gick vi äntligen på semester. Jag var även i Göteborg för bröllop och mini-möhippa för en gammal vän. Hur trevlig helg som helst!
 
 
Augusti
 
Vi var på hotellnatt och "Sommarlov" i Malmö i månadsskiftet, och campade i Danmark med besök på Bakken. Barnen hade födelsedagskalas och vi campade i Löttorp på Öland och var i Polen en sväng utan barn. Juno fick vattkoppor som blev infekterade och fick gå på antibiotika. Det var dags för bröllopet som blev en väldigt bra dag och som gick enligt plan, förutom vädret som var sådär. Men vi klarade oss från regn under vigseln vilket var det viktigaste! Efter bröllopet åkte vi till Cypern en vecka tillsammans med mamma med familj, en vecka med sol, värme och all inclusive. Meja började första klass i skolan.
 
 
September
 
Jag var på Tjejmilen tillsammans med folk från jobbet och även mamma och lillasyster. Trevlig helg! Jag och M firade 10-årsdag tillsammans och jag fick äntligen avslöja att vi skulle till Thailand i december för att fira det och hans 30-årsdag. Vi firade mammas 50-årsdag med stor fest som jag och mina syskon haft huvudansvaret för.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress