20-talssolist
Nu är ju bröllopssäsongen igång för fullt, och förutom att jag själv var gäst förra veckan på ett så har jag tre sjungningar inplanerade denna månaden. I lördags, när vi campade ute i Kristianopel så var det dags för ett där ute (man har väl bra logistik!). Och det var lite extra kul, för de hade tema på bröllopet! 20-talstema. Jag fick därför tänka till lite extra och beställde en klänning via Wish när jag fick veta detta. Hade även beställt en snyggare huvudbonad, men som tyvärr inte hann komma. Menmen, jag var ju "bara" solist, så inte hela världen!
 
Det var även lite extra kul eftersom det var en sång som var ny för mig (och kantorn), jag sjöng För dig av Lars Winnerbäck. Förutom den blev det även Kärleken förde oss samman. Det gick helt okej båda två!
 
 
Nu drar jag strax iväg och övar inför denna lördagens bröllop!
 
(och klipp kommer förhoppningsvis)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress