Gravidfotografering (bildbomb!)
För ett par veckor sedan fick jag och lillasyster till en dejt, för att ta lite gravidfoton vi planerat för. Jag kände att det hade varit kul att ha lite "riktiga bilder" och inte bara selfies. Jag blev faktiskt himla nöjd med resultatet, även om det var några av bilderna jag hade tänkt mig lite annorlunda, så blev det himla bra för att vara amatör-bilder tycker jag. Jag fixade ljus och sånt, och hon skötte fotandet. Var här i vecka 32 (skulle gå in i vecka 33 dagen efter), tycker det är ganska lagom tid att fota i. Man har liksom hunnit få ordentlig mage, men inte bli sprickfärdig, haha. 
 
 
Och så några med barnen :-) (Vi tog några med annan bakgrund med, men de får komma i ett eget inlägg så ni inte tröttnar helt...)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress