80-årskalas
Får som sagt be om ursäkt för i vilken oordning inläggen kommer just nu, men jag vill mest få allt på pränt, så jag kan vara i fas sen - för det känns som bloggen kommer bli lite mer högprioriterad framöver under föräldraledigheten än den varit på länge. Det har i alla fall varit så när jag varit hemma med de andra.
 
I juli var det dags för M:s farmor att fylla 80 år, och eftersom hon inte ville firas tog såklart barnen tag i det - och firade henne ändå! Det blev ett litet överraskningskalas med salladsbuffé och ostkaka, och hon verkade ändå ganska nöjd med det hela. Nästan alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn på plats.
 
Det enda som var lite typiskt var att det mitt i värmeböljan och torkan som rådde äntligen kom ett ordentligt regnoväder - mitt under kalaset... Bra timing och det där.
 
Lite posering. Bara man får hålla lillebror så kan det gå bra att vara med på bild... ;-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress