Önskelista ~ Jag 30 år ~
Ja, då var det dags att komma på vad jag önskar mig! Eftersom det är jämn födelsedag på gång, samt att firandet går av stapeln lite i förskott i år, så är det väl lika bra att vara ute i extra god tid. Misstänker att man kanske kommer ha lite annat att tänka på när bebisen kommer också. 
 
- Hängande Karlskronalampa eller liknande oljelampa till så småningom nya uterummet, samt bordsvariant
 
 
- Pall / piedestal från Karlskronamöbler, eller presentkort på Karlskronamöbler till inredning till utbyggnaden (vi tänkte bland annat köpa ny soffa), även presentkort på Leksakshuset som också har mycket fin inredning
 
 
- Presentkort på Mamma Fitness, för att komma i form en gång för alla efter graviditeten
 
 
- Silverfärgad kandelaber i golvmodell
 
 
- Dynbox (behöver ej vara sån som på bilden), då vår gamla var vädigt sliten och sönder
 
- Presentkort till nya underkläder, vilket också behövs efter graviditeten. Kanske Bonprix, H&M, Cubus eller något överraskande ställe?! Kan nog behövas något bidrag till vanliga kläder också!
 
- Ny veckobrevlåda, då vår andra blivit bucklig och ful, och är lite sönder
 
 
- Resor, utflykter och annat påhitt som leder till minnen 
 
 
- Böcker! Gillar mest deckare och självbiografiska böcker, men läser det mesta (har redan läst alla Sofie Sarenbrant & Emelie Schepp)
 
 
- Polarn o Pyret pyjamas, grå i stl M (då jag älskar min marinblåa jag fick i julklapp)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress