Meja på Barnens Hinderbana
För ett par veckor sedan var Barnens Hinderbana med självaste Gladiatorerna i stan, och dagen innan fick Meja frågan från sin faster om hon ville vara med, eftersom hon hade fått tillgång till en startplats.
 
Jag hade haft funderingar på redan innan om jag skulle anmält henne, men då jag egentligen tyckte att det var i dyraste laget så blev det ingenting. Så vilken tur hon hade att faster finns!
 
 
Hon tyckte i alla fall att det var otroligt kul! Och jag tyckte med det såg kul ut - till nästa år får de börja med en vuxenvariant, haha. Hörde fler som sa likadant. Springa, hoppa, klättra och kämpa genom den spännande banan, och så ett avslutande gatlopp mot gladiatorerna. Gladiatorerna var jag för övrigt väldigt imponerad av, bara glada miner och otroligt bra hand med barnen. Vissa blev lite rädda när de kom fram till gatloppet, men de som stod först tog hand om dem så fint, tog dem med sig i handen och puttade sedan lite lätt (om de ville). Mycket roligt att se!
 
Lite hoppborgar och så fanns även för medföljande!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress