Jubileums-festen
I lördags efter jubileumsdagen hann jag hem en liten stund. Hade tänkt slänga mig i soffan och vila ett tag, men med lite att fixa, en dusch som skulle tas och så, så blev det inte mycket med det. Jag och bästa fixar-kompisen hade hand om kassan när alla kom, och sedan drog festen igång. Vi hade planka från Maxi till middag, och lite senare tårta från Maxi-bageriet som efterrätt. Allting blev väldigt lyckat även på kvällen, alla verkade ha roligt! Det dansades, togs massa foton vid fotoväggen jag hade fixat och så fick vi underhållning från Joakim Müllo med band. På slutet sjöngs det till och med lite karaoke! Det var himla kul att det umgicks mellan alla generationer - alla var på dansgolvet, från 14 år till ~75. M och barnen var med ett tag i början, sedan gick de hem när barnen började bli trötta. Själv var jag kvar nästan till 01, inte varje dag man är uppe så länge nu för tiden! ;-) Här kommer blandade bilder från kvällen!
 
 
Tack allihop för en otroligt trevlig kväll! Måste erkänna att det är lite skönt att allt är över... ;-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress