Bootcamp dag 6-7
Redan så är en hel vecka avklarad med bootcampen! Tiden hittills går ruggigt fort och det känns inte alls jobbigt.
 
Igår sov jag  efter nattjobb på förmiddagen, och hade sedan en lugn eftermiddag innan jobbet, utan träning. Vila behövs ju också! Idag sov jag också på förmiddagen, men körde sedan ett träningspass ikväll - intervall på CWC. Galet hemsk-skönt! Trots att det varit helg har jag inte känt att det varit jobbigt att inte "äta något gott", jag har varit mätt hela tiden och har ätit god mat i alla fall. Frukosten på jobbet har blivit knäckebröd med ägg, och hemma när jag vaknade idag gjorde jag en omelett till lunch. Middagen ikväll blev lite långkokt lövbiffsgryta med fullkornsris och wokgrönsaker.
 
 
Mina nattmatsrutiner när jag jobbat har min coach nu ändrat helt. Jag brukar alltid bara äta på kvällen vid 22-23 och sedan på morgonen framåt 5-6. Eventuellt något väldigt litet mitt i natten om jag blir akut sugen. Men nej, nu ska jag köra dagrutiner (någonting var tredje timme) även på natten eftersom det är vakentid, så nu provar vi det dessa veckorna och ser hur det går! Inatt har jag med mig proteinpannkakor till nattamat som jag ska ta vid 02, mums!
 
För att då summera första veckan så har jag hållt kalorimängderna på den nivå jag ska. Lite för mycket blev det igårkväll med provsmakningen på restaurang, men sammanlagt på dagen så blev det en hyfsad nivå ändå eftersom jag sparat mig lite under dagen! Veckan har resulterat i 6 stycken träningspass - in-testerna i måndags, drygt 7 km löpning i tisdags, yoga i onsdags och CWC-pass torsdag, fredag och söndag. Några väldigt sköna promenader har jag skrapat ihop också.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress